Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je DPD, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Blago gre od nas še isti dan. V primeru, da oddate naročilo do 13.30 ure. Rok pošiljanje je 1-3 za izdelke na zalogi. V primeru, da izdelka ni na zalogi je rok 5-10 dni.

Z določenimi pogodbenimi partnerji imamo tudi metodo dropshipping, ki enako traja 5-10 dni vendar zraven dobite še tracking številko. Da lahko sledite paketu. Kadar se gre za pošiljko dropshipping je to ob izdelku izrecno navadeno in je možno le ob plačilu predračuna. Medtem, ko vse ostale izdelke lahko naročite po povzetju.


Naročilo:

Ob naročilu kupec prejme predračun. Ob naročilu se predračun samodejno pošlje na naročnikov e-mail. Naročilo-predračun, se hrani v naši podatkovni bazi. Če je kupec pomotoma izgubil/izbrisal predračun, mu ga lahko pošljemo še enkrat.


Prevzem in dostava:

Prevzem blaga je možen tudi na sedežu podjetja, vsak dan med 10 in 16 uro, ob predhodni najavi, ali pa se blago dostavi na drugo vnaprej dogovorjeno mesto.


Cena dostave:

Cena dostave do zneska 70,00 EUR je 4,00 EUR, nad to višino naročila pa je brezplačna.


Vračilo blaga:

Če z naročenimi izdelki niste zadovoljni, ali želite od nakupa iz kakršnegakoli razloga odstopiti, morate to storiti v 15 dneh. Po obvestilu o odstopu od pogodbe morate blago vrniti v roku 30 dni. Blago mora biti v originalni embalaži, nepoškodovano in nerabljeno, priložen pa mora biti originalni račun. Možnost vračila ne velja, če le ta ni pakirana v originalni embalaži. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!


Garancija in servis:

Podjetje GOLDEN SHINE d.o.o. jamči za kakovost blaga z garancijo proizvajalca blaga.

Osnovni pogoji za uveljavitev garancije:

  • Garancija se lahko uveljavlja le s kopijo računa.
  • Praviloma velja garancija eno leto, razen za potrošni material kjer pa garancija ne velja.
  • V primeru tovarniških okvar v garancijskem roku se le-te na servisu odpravijo brezplačno.
  • Servis za izdelke izven garancije je zagotovljen za obdobje 5 let, če z zakonom ni drugače določeno.
  • V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela ...) garancija ne velja.
  • Prav tako garancije ni mogoče uveljavljati v primeru, da so na blagu vidni posegi tujih, nepooblaščenih oseb, pri napačnem upravljanju oz. malomarnem ravnanju ali pri uporabi neoriginalnih elementov.

Za izgubljene podatke ne odgovarjamo.